לקבלת טיפים "לזוגיות מתגמלת" חינם, הירשם
* שם
  טלפון
* דוא"ל
  הערות
*קוד אבטחה
 

סדנת תקשורת

ניהול תקשורת ותקשורת בבינאישית

מבוא לניהול תקשורת

  • מהי תקשורת – הגדרתה והסבר בלווי דוגמאות. הגורמים המשתתפים בתהליך התקשורת: יוזם, קולט, מסר, אמצעי.
  • משוב – התקשורת כתהליך, חשיבות המשוב לתהליך תקשורת תקין.
  • תקשורת דו סטרית – וחד סטרית הגדרה והסבר של מצבי תקשורת עם משוב וללא משוב בליווי דוגמאות ההבדלים בין תקשורת חד סטרית ודו סטרית עפ"י קריטריונים שונים.
  • הפרעות בתקשורת – הפרעות בתהליך התקשורת: רעשים ועיצורים. הגדרות והסברים בליווי דוגמאות.
  • סוגי תקשורת – הכרת שלושת סוגי התקשורת: ישירה עקיפה, וחוצצת. השוואה בין סוגי התקשורת יתרונות וחסרונות.
  • אמצעי התקשורת בעבודה – לנשים עובדות. אמצעי קשר פנים וחוץ ארגוניים ושימושים: מערכות טלפון, שירותים ופונקציות מכשירי קשר, המחשב כאמצעי קשר.

תקשורת בינאישית

התקשורת הבינאישית נושא הנוגע למכלול התקשורת בסביבת הבית ומחוצה לה.

  • תקשורת מילולית ובלתי מילולית – מהי תקשורת בין אישית ומה חשיבותה להצלחה בביתו מחוצה לה ביחסי אנוש וכו'. אופני התקשורת הבינאישית מילולית ובלתי מילולית.
  • תקשורת מילולית תרבות הדיבור – משמעות המושג "תרבות הדיבור " הסבר תוך התייחסות להקשבה – סבלות וסובלנות, לדיבור אוצר מילים, סלנג, שפה "נקיה", טון דיבור. צורת פנייה לבעלי תפקידים, ממונים, לקוחות, עובדים.
  • תקשורת בלתי מילולית שפת גוף – שפת גוף ומשמעותה. מחוות פנים וגוף: הטיית ראש, הבעות עיניים ומבטים, תנועות גפיים, אופן עמידה והליכה. פיתוח מודעות לתנועות הגוף ולשפת הגוף.
  • תקשורת בלתי מילולית ביחסי אנוש – טיפים והדגשים לתקשורת בלתי מילולית במתן שרות.

 

* שם מלא
* תאריך לידה
* כתובת אימאייל
* שם הסדנא בה אתה מעוניין
*קוד אבטחה
 
עיצוב ובניה שטיבל.קום